Z Kuşağı Sosyal Medya ve Din
Ürün No | : | 337 |
ISBN | : | 9786255904010 |
Baskı | : | 1.Baskı |
Basım Yeri ve Yılı | : | Ankara 2025 |
Kağıt Kalite | : | Enso |
Sayfa Adedi | : | 248 |
Boyut | : | 13,5 x 21 cm |
Dili | : | Türkçe |
Yazar | : | Seher VAROL |


Stok Durumu: Var
260,00 t
Kazancınız: %35 | 140,00 t
Yaşadığımız şu zaman diliminde internet ve sosyal medya hayatımızı kuşatmış durumdadır. Yeni medya araçlarının kullanımının kolay olması ve birçok işleve sahip olmasından dolayı günlük hayatın her anında kullanılan uygulamalar olmuştur. Sosyal medya; günümüzde iletişim, eğlence, eğitim, sosyalleşme, kamuoyu oluşturma, haber verme gibi birçok işleve sahip uygulamalardır. Bugün ülkemizde ve dünyada sosyal medya ve sonuçları üzerine birçok çalışma yapılmıştır. Bizim çalışmamızda da sosyal medyanın gençler üzerinde etkileri din sosyolojisi perspektifinden değerlendirilmeye çalışılmıştır. Araştırmamız da sosyal medyanın gençlerimizin din algısı üzerinde etkilerini anlamak için dinî bilgi edinme, dinî sosyalleşme, inanç, ibadet ve ahlak konuları ile ilgili sorular sorulmuştur.
Henüz yorum eklenmemiş.